Vrednost za denar: Tržno pozicioniranje poceni nogometnih dresov
poceni nogometni dresi niso sinonim za nizko kakovost, temveč odražajo racionalizacijo sodobne potrošnje. Ti dresi so namenjeni predvsem tistim z omejenim proračunom, a strastjo do nogometa, vključno s študenti, mladimi navijači in amaterskimi ekipami. Običajno imajo poenostavljene dizajne, ohranjajo logotipe in barve glavnih ekip, vendar izpuščajo visokotehnološke podrobnosti, ki jih običajno vidimo na dresih, ki jih izdajo igralci. Cene se gibljejo od 200 do 400 juanov, kar je približno tretjina do polovica cene originalnih dresov. Tržni podatki kažejo, da ti izdelki predstavljajo več kot 35 % svetovne prodaje dresov, s še posebej hitro rastjo na nastajajočih nogometnih trgih.
Optimizacija proizvodnih procesov je ključna za zmanjšanje stroškov. Digitalni direktni tisk nadomešča tradicionalni toplotni prenosni tisk, da se zmanjšajo stroški izdelave plošč; namesto lastniških visokotehnoloških tkanin se uporabljajo standardne poliestrske tkanine; množična proizvodnja pa zmanjšuje stroške na enoto. Omeniti velja, da številne blagovne znamke ponujajo »predsezonske posebne ponudbe«, pri čemer prodajajo originalne drese iz prejšnje sezone po znižani ceni. To ponuja pameten kompromis, ki ohranja kakovost ob hkratnem nadzoru cene.
Potrošniške ankete kažejo, da so glavni razlogi za nakup "poceni nogometnih dresov" trije: vsakodnevna uporaba (72 %), amaterska tekmovanja (58 %) in dopolnitve kolekcij (23 %). Z naraščajočo priljubljenostjo trajnostne potrošnje se je za te drese pojavil sekundarni trg, ki dodatno podaljšuje življenjski cikel izdelka in spodbuja zdrav potrošniški ekosistem.
评论
发表评论